2011. december 31., szombat

Semperit Forelle gumicsónak kenu féláron! - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Eladó lett a Semperit Forelle gumicsónakom evezők nélkül, saját hátizsákjával. Hossza kb 4-5m, -még sosem mértem meg de kicsit hosszabb mint az asztrám.
Ez igazi vászon erősítésű gumiból van, nem műanyag mint a kínai csónakok. Sérülés lyuk nincs rajta, keveset használtam, télre mindig le eresztem és be hozom a lakásba.
200-270euró az ára így most féláron kínálom!
Siklóernyőre gyűjtök, csakis ezért adom el, de nagyon szeretem mert a gumi időtálló nem repedezik ki mint a műanyag csónakok, elég vastag így nem hajlamos lyukadásra. Nagyon gyorsan felfújható bár én évente egyszer fel fújom tavasszal és ősz végén eresztem le.
A kép illusztráció! Az enyém is pont ilyen állapotra is, nem működik egy usb sem a laptopomon így nem tudok fotót fel tenni. Kérdezz bátran!
Postán küldöm utánvétellel is!


Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-01 08:25
. Semperit Forelle gumicsónak kenu féláron! - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Fontos