2011. június 25., szombat

Onkyo T-4511 AM/FM tuner RDS - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Onkyo T-4511 AM/FM tuner RDS kijelzéssel. Távirányító gyárilag nincs hozzá, Onkyo erősítőn keresztül rendszertávval vezérelhető. Nagyon szép állapotban van, és műszakilag is kifogástalan. A második tulaja vagyok, nemrég jutott hozzám, az előző tulaj állítása szerint nem vagy nagyon ritkán használta, hát én sem használom, azt hittem de jó lesz, hogy teljes tornyom lesz, de be sem kapcsolom. A szálcsiszolt feketére eloxált előlap nagyon mutatós. Okos kis eszköz, de számomra csak egy felesleges polcdísz.
Egyébként teljesen rendben van, minden csatornát pikpak behangol. Elég komoly színvonalat képvisel, német oldalakon is 100 euro környékén mozog még mindig.
- RDS (PTY, TP, RT, CT, PS)
- APR (Auto Precision Reception) → IF Band mód
- Jog-os hangolás/választás
- 30 előre programozható állomás
- 3 csoportba felosztás
- Csiszolt alumínium előlap
- Méretek:  435mm x 91mm x 318 mm
A gyári magyar nyelvű használati utasításával.
Postára illetve futárra nem bízom, személyesen átvehető kipróbálással Budapesten a 14. kerületben.
A hátuljáról készült képek, nem erről a készülékről készült, de teljesen megegyezik a képen láthatókkal. A 7. képen a kijelző nem karcos, csak szöszös, a 8. képen pedig az látható milyen koszos, és egy karc a bal oldalt a tetején, középtájt. Próbáltam egy kicsit nedves rongyal letörölni, de szerintem valami ápolószer kellene rá, azzal eltűnne, egyébként csak erős fényben látszik ilyen koszosnak.



Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-05 23:50
. Onkyo T-4511 AM/FM tuner RDS - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Fontos